Kembali Menulis..

Alhamdulillah pada kali ini Allah memberikan kesempatan untuk meneruskan penulisan blog yang telah lebih 3, 4 minggu meninggalkannya atas sebab keuzuran yang tidak dapat dielakkan. Terima kasih atas nasihat dan galakan dari rakan-rakan yang ternanti-nanti apa yang akan saya tulis..

Menulis blog, menulis di dinding “Facebook”, Twitter dan sebagainya adalah menunjukkan ekspresi diri anda dalam penulisan. Terkadang ada yang salah meletakkan penulisan untuk kepentingan diri, memaki hamun di sana-sini. Alangkah baiknya jika penulisan diluahkan sebaiknya kerana itu melambangkan adanya pelajaran seseoang.

Bidang penulisan sebenarnya sungguh meluas. Jika digunakan pada jalan kebaikan ia adalah salah satu ibadah dan juga dakwah buat semua. Jika penulisan kita baik, maka baiklah seseorang yang membacanya. Jika buruk, maka akibatnya mendatangkan murka Allah.

Bagi yang suka menulis buku, blog dan sebagainya hendaklah meluahkan sebaiknya penulisan, mengambil sumber yang asah dan sahih supaya penulisan kita akan lebih diyakini dan dijadikan rujukan yang bermanfaat.

Moga Allah memberikan kekuatan untuk saya menulis yang saya gunakannya sebagai jalan dakwah. Moga tiap penulisan yang baik memanfaatkan pembaca semua..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s