Peperiksaan Akhir Di USIM

Saya bakal memduduki peperiksaan akhir semester  ke-7 di USIM. Semester 8 saya akan menjalan latihan industri di JAKIM (Bahagian fatwa insyaallah)

Sememangnya menjadi lumrah pelajar akan “struggle” di tahap akhir untuk mendapat keputusan yang baik. Saya pun sedang men’study’kan diri untuk berjaya cemerlang. Doakan saya…

peperiksaan yang saya akan duduki ialah:

  • AAA2012    PEMIKIRAN ISLAM SEMASA
  • LAA3053    SIYASAH SHAR`IYYAH
  • LCA4053    FIQH AL-DUSTURI WA AL-IDARI
  • LCA4043    UNDANG-UNDANG TORT ISLAM
  • UBE2053    BAHASA INGGERIS III
  • LCA4013    DIRASAT AL-FATAWA AL-MUASIRAH
  • LCA4073    PENGURUSAN FATWA.

Saya juga mendoakan kepada semua yang akan memduduki peperiksaan. Moga berja cemerlang…

Leave a Reply

