Ayah sudah hampir pulih..

2 hari lepas ayah saya baru lepas keluar wad. Segela rawatan serta pembedahan berjaya. Untuk pengetahuan semua doktor sahkan ayah saya masih diperingkat awal sakit.

Ada beberapa perkara yang buat saya geram juga dekat doktor- doktor baru yang membuat andaian yang kadang-kadang tak sepatutnya. Contohnya yang mengatakan ayah saya perlu menjalankan hemodialisis tanpa menjalankan rawatan terlebih dahulu. Mujur ada doktor pakar yang memantau segalanya.

Saya juga diberitahu oleh Ayah dan Mama saya 2 minggu lagi ayah akan masuk wad balik untuk rawatan susulan. Segalanya bakal bertambah baik. InsyaAllah…

Sekarang saya hanya dapat menghubungi rumah setiap hari kerana saya di ‘perantauan’. (jauh juga kalau nak balik, 6 jam) Apa pun sebagai anak saya tak henti mendoakan kesihatan ibu dan bapa saya.

Terima Kasih juga kepada pihak Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Star yang menjalankan kewajipan anda semua dengan baik.

Syukran Jazilan kepada yang mendoakan kesihatan ayah saya, dan tidak lupa doa diri ini untuk kalian semua..

Leave a Reply

