Isu yang tiada kesudahan..

Mulanya tiada isu yang ingin saya masukkan tetapi apabila mendengar seorang kawan memberitahu ada isu panas dalam blog seseorang, terus saya rasa terpanggil untuk memperkatakan sesuatu.

Rentetan peristiwa yang pernah berlaku ketika dahulu sampai kini masih belum berkesudahan. Berbagai-bagai kenyataan memburukkan orang dikeluarkan, mengutuk peribadi orang dan segalanya yang tidak baik.

Tujuan saya bukan untuk menunjukkan kepada anda semua dengan apa yang diperkatakan., tetapi yang terbaik anda menilai diri anda sendiri. Kita perlu bermuhasabah diri sebelum menyuruh orang lain untuk menjadi baik.

Di sini kita dapat memerhatikan dengan jelasnya : http://highereducationinmalaysia.wordpress.com/ (klik di sini)

Adakah dengan menyerang peribadi seseorang hati akan puas? Hati sesorang tidak akan tenang dengan hanya mencaci maki orang lain. Hidup juga akan berada dalam keadaan kucar- kacir..

Saya cuma ada satu pesanan kepada semua jangan terpedaya dengan kata-kata orang sebelum menyiasatnya. Saya kenal rapat dengan Dr. Zulkifli Mohamad al-Bakri. Jadi, kalau tidak tahu tentang dia jangan membabitkan nama dia dengan masalah anda.

Terima kasih….

Leave a Reply

